שכר טרחה עורך דין מכירת דירה יד שנייה

שכר טרחת עורך דין למכירת דירה יד שנייה נגזר משווי העסקה ומשתנה בהתאם למורכבות העסקה

במאמר זה יוצג הנושא של שכר טרחת עורך דין מכירת דירה יד שנייה.

מכירת דירה יד שנייה:

מכירת דירה יד שנייה היא צעד משמעותי שמהווה את אחת העסקאות החשובות ביותר שאדם עושה במהלך חייו, וכרוכות בכך מספר הוצאות: שכר טרחת מתווך, שכר טרחת עורך דין והוצאות נלוות.

למה חשוב לקחת עורך דין מכירת דירה יד שנייה:

עורך הדין שנבחר יבצע פעולות משפטיות רבות שנועדו להבטיח את ההגנות המשפטיות הנדרשות למוכר, ובפרט יבטיח מבחינת משפטית שהכסף של הקונה יגיע אליו במועד שעליו הסכימו הצדדים, וכי יש ברשותו את כל המסמכים הנדרשים להעברת הבעלות בנכס משמו אל שם הקונה.

חשוב לציין, אי דיוקים בהסכם המכר עלולים ליצור נזק ממשי למוכר כך לדוגמה:

  • מוכר דירה שהתחייב כלפי צד שלישי על הכסף שהוא עתיד לקבל בעסקה, ואולם הקונה לא שילם את הכסף במועד שהוסכם, עלול להיות חשוף לסנקציות עקב הפרת חוזה כלפי הצד השלישי.

לכן, חשוב לקחת עורך דין מומחה למקרקעין בעת מכירת דירה, כדי למנוע נזקים עתידיים.

שכר טרחה עורך דין מכירת דירה יד שנייה:

שכר טרחת עורך הדין נגזר באחוזים משווי העסקה ומשתנה בהתאם למורכבות העסקה, ויכול לנוע בטווח שבין 0.5% עד ל- 2% משווי הדירה, ברוב המקרים עורך הדין יסתפק בשכר טרחה של 0.5% משווי העסקה, בתוספת מע"מ (לחישוב אחוזים לחץ כאן).בעניין זה, ומתוך הבנה כי עסקת מקרקעין לא מתבצעת לעיתים קרובות, מומלץ שלא להתפתות למחירים זולים במיוחד, ומצד שני אין סיבה לשלם סכומים גבוהים שלא תואמים את הנהוג בשוק.

עורך דין למכירת דירה יד שנייה:

בעת מכירת דירה, מומלץ לשכור עורך דין שבקיא בדיני המקרקעין ושביכולתו לנסח בעבורכם הסכם מכר התואם את הנכס הנמכר ואת רצונכם, ויטפל בכל היבט הנלווה לעסקה.

למשרדנו התמחות ייחודית בייצוג לקוחות במכירת דירהאם אתם מעוניינים למכור דירה יד שנייה פנו אלינו עוד היום בטלפון מס' 09-7665531 ותקבלו מענה מהיר ומקצועי מעורך דין.

 

שאלות ותשובות
המשרד נמצא בנתניה, ברחוב יהודה לוי במרכז העיר.
המשרד מקפיד על זמינות, שעות הפעילות של המשרד הן בין הימים א' – ה' בשעות 8:00 עד 20:00.
דבר ראשון לנשום עמוק, ולהירגע. מרגע הגשת התביעה ועד פסק הדין יכול לעבור זמן רב במהלכו דברים יכולים להשתנות, ולעיתים בית המשפט ישתכנע כי הצדק איתכם. עם זאת, יש לפנות במהירות האפשרית לעו"ד בעל ניסיון בייצוג בפני בית משפט לצורך הגשת כתב הגנה בהקדם ושמירה על זכויותיכם.
מזל טוב! שלב חיפוש הדירה הוא ארוך ומייגע, ומציאת דירה התואמת את צרכיכם מהווה שלב משמעותי בדרך לסופו, אך זהו לא סוף המסע.

עם מציאת הדירה, יש לפנות לעו"ד המתמחה במקרקעין שיבצע עבורכם את הבדיקות המשפטיות הנדרשות לצורך זיהוי הנכס, בחינתו המשפטית, התאמתו לרישומים, בדיקת ההיתכנות לקבלת משכנתא בעבורו ואפשרות השלמת העסקה ברישום על שמכם. בנוסף, עורך הדין ינסח בעבורכם את הסכם רכישת הדירה וידווח את העסקה לרשויות המס כנדרש. למשרדנו ניסיון רב בייצוג קונים ומוכרים בעסקאות מקרקעין, מכל הסוגים ובכל רחבי הארץ. פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע.
דניאל שגב - משרד עורכי דין בנתניה
עורך דין - דניאל שגב
עורך דין דניאל שגב, בוגר תואר ראשון במשפטים של האוניברסיטה העברית (בהצטיינות), בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות בכל תחומי המומחיות של המשרד: עסקאות מכר יד שניה, רכישת דירה מקבלן, התחדשות עירונית, מיסוי מקרקעין, מסחרי, ליטיגציה (ייצוג בבתי משפט), צוואות וירושות וייפוי כח מתמשך.
מאמרים נוספים
קודם
הבא
שיחת ייעוץ ראשונית עם עורך דין ללא עלות