עורך דין בנתניה

מחפשים עורך דין בנתניה? למשרדנו הנמצא בנתניה ניסיון רב שנים בייצוג משפטי בתחומים מגוונים, בזמינות גבוהה ובמחיר הוגן
ЮРИСТ ПО НЕДВИЖИМОСТИ В НЕТАНИИ

מחפשים עורך דין בנתניה?

למשרדנו הנמצא בנתניה ניסיון רב שנים בייצוג וייעוץ ללקוחות בנושאים משפטיים מגוונים.

תחומי המומחיות של המשרד:

למשרדנו התמחות משפטית במגוון רחב של נושאים, ובתוך כך למשרדנו יצא שם כמומחה בכל אחד מהתחומים הבאים:

מקרקעין:

למשרדנו ניסיון רב בתחום המקרקעין, לרבות: עסקאות נדל"ן, עסקאות מכר, עסקאות העברה ללא תמורה, רכישת דירה מקבלן, פירוק שיתוף במקרקעין, פלישה למקרקעין, ליקויי בנייה, התחדשות עירונית, רישום בתים משותפים ועוד.

דיני משפחה:

למשרדנו התמחות ייחודית בדיני המשפחה, ובתוך כך: ירושות, צוואות, אפוטרופסות, הסכם ממון, ייפוי כח מתמשך, הסכם גירושין והסדרי שהות.

ליטיגציה אזרחית – ייצוג בבית משפט:

למשרדנו ניסיון עשיר בייצוג לקוחות המשרד בפני הערכאות השונות, לרבות: ייצוג בבתי המשפט השונים וייצוג בפני המפקחת על הבתים המשותפים.

בנתניה קיימים הרבה עורכי דין, כיצד נדע לבחור עורך דין שיתאים לנו?

3 הכללים לבחירת עורך דין בנתניה לייצוג משפטי:

1. ניסיון ומומחיות

ניתן לטעות ולחשוב כי פעולות משפטיות הן "סטנדרטיות" אשר כל עורך דין יכול לייצג בהן. למרבה הצער, יש מקרים בהם נושאים משפטיים טופלו ע"י עורכי דין שאינם בקיאים, תוך הסתמכות על הסכמי "מאסטר" שמסתובבים באינטרנט, ובכך יצרו ללקוחותיהם עוגמת נפש רבה.

ייצוג משפטי בישראל מחייב הכרה עמוקה של החוקים ופסיקות בתי המשפט, הבנויים משכבות של חוקים ותקנות השלובים אלה באלה ויחד מרכיבים תמונה מלאה. על כך יש להוסיף את הצורך בהבנה מלאה של הדרישות השונות הנלוות לכל נושא משפטי.

בחירה של עורך דין לייצוג משפטי חייבת להיות ממוקדת רק בעורכי דין שזוהי התמחותם העיקרית, מתוך הבנה שעורך הדין נדרש להכיר לעומק את כל הפרקטיקות המקובלות ואת כל הוראות החוק הרלוונטיות לייצוג המבוקש.

רק עורך דין הבקיא בנושא שבעבורו פניתם והוא בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות בנושא זה, הוא עורך הדין שתרצו לצידכם.

 

2. זמינות ויחס אישי

כאשר מחפשים עורך דין לייצוג משפטי חשוב להבין כי עורך הדין יעמוד לרשותכם לכל משך הייצוג.

זמינות עורך הדין ואיכות השירות שתקבלו הוא נגזרת של המקום שלכם במשרד ומעמדכם כלקוחות של עורך הדין. סביר להניח כי היחס שתקבלו במשרד קטן (או קטן-בינוני) יהיה הרבה יותר טוב מאשר היחס שתקבלו במשרד בינוני או בינוני-גדול.

במשרדים הגדולים המחלקות המשפטיות גדולות מאד ומונות עשרות עורכי דין ומספר מתמחים, וגם אם יבטיחו לכם "טיפול אישי", בפועל – סביר להניח שבייצוג שלכם יטפל עורך דין זוטר שקורס מעבודה ומתמחה צעיר. וכך, במקום לקבל יחס אישי, תמצאו עצמכם מעבירים ימים שלמים בשיחה עם מזכירת המחלקה בניסיון ליצור קשר עם הגורם מהמשרד שמטפל בכם (כמובן שזאת לא השיטה בכל המשרדים הגדולים, אך מניסיון של לקוחות זהו סטנדרט מייצג).

לעומת זאת, במשרד קטן היחסים שלכם עם עורך הדין שמטפל בכם מתנהלים באופן רצוף וישיר. במשרדים קטנים אין "לקוח גדול" או "לקוח קבוע", כל הלקוחות חשובים ומקבלים יחס שווה, אישי ומקצועי באופן ישיר מעורך הדין מנהל המשרד. בדרך כלל עורך הדין ימסור לכם את מס' הטלפון האישי שלו והתקשורת איתו תיעשה בזמינות גבוהה בשיחות טלפון ובאמצעות הווצאפ.

 

3. מחיר הוגן

מטבע הדברים, ייצוג משפטי כרוך בתשלום כספי. עם זאת, מומלץ שלא לשלם כל סכום בעבור הייצוג המשפטי, תשלום יקר לא ישמור על זכויותיכם באופן טוב יותר. עם זאת, לעיתים קרובות זוהי הוצאה חד פעמית ולכן מומלץ שלא להתפתות ולשכור עורך דין זול מאד שטיב עבודתו עלול לגרום למפח נפש בעתיד, אלא לבחור עורך דין ששכר הטרחה המבוקש על ידו הוגן וסביר ושבאפשרותכם לעמוד בו.

 

עורך דין בנתניה:

אם אתם מתגוררים בנתניה או בסביבה ונדרשים לשכור עורך דין לייצוג משפטי, חשוב לזכור כי במהלך ייצוג משפטי קיימת חשיבות לקרבה הפיזית של עורך הדין ללקוח, וזאת לצורך ייעול הייצוג וחיסכון בזמן.

משרדנו הנמצא במרכז העיר נתניה מעניק שירות משפטי מגוון ללקוחות המשרד תושבי נתניה בזמינות גבוהה וביחס אישי, מתוך היכרות עמוקה עם תושבי העיר והדרישות המשפטיות בעיר.

 

אודות המשרד:

המשרד הוקם במטרה להעניק יעוץ וייצוג משפטי, ללקוחות פרטיים ולחברות בתחומי העיסוק של המשרד: מקרקעין ונדל"ן, עסקאות יד שנייה, רכישת דירה מקבלן, רישום בתים משותפים, שכירות, נכסים מניבים, מיסוי מקרקעין, התחדשות עירונית, סכסוכי שכנים אצל המפקחת על הבתים המשותפים, ליקויי בניה, ליטיגציה (ייצוג בבתי משפט), משפט מסחרי, הקמת ופירוק חברות, חוזים והסכמים מסחריים, צוואות, ירושות וייפוי כח מתמשך. 

בתוך כך, משרדנו מקפיד על השתתפות בכנסים והשתלמויות מקצועיות וכן עדכון שוטף בחקיקה ופסיקות בתי המשפט, מתוך הבנה כי בקיאות בתחומי המשפט בהם משרדנו מתמחה תביא ערך מוסף ללקוחות המשרד ותשמור אותם אצלנו.

משרדנו מלווה את הלקוח באופן צמוד בכל הפעולות המשפטיות הדרושות לו, זאת, תוך מתן פתרונות מעשיים עם ערך מוסף והיכרות עם האנשים המניעים את הפעילות, הכרת הסביבה בה הם פועלים והבנת הצרכים המורכבים של כל לקוח, החל משלב המשא ומתן, דרך התנהלות שוטפת עם הרשויות וצדדים שלישיים, ועד להשלמת הפעולה המשפטית לשביעות רצון הלקוח.

המשרד חרט על דגלו להעניק לכל לקוח שירות אישי, מקצועי, יסודי, מהיר, נגיש ובגובה העיניים, בכוונה ליצירת קשרים ארוכי-טווח עם לקוחות המשרד, מתוך הבנה שלקוחות מרוצים הם הבסיס עליו בנוי המשרד.

צרו קשר

באפשרותכם לפנות למשרדנו ללא תשלום לקבלת הצעת מחיר לייעוץ משפטי מקצועי, בזמינות גבוהה ובמחיר הוגן בטלפון מס' 074-740-0855.

שאלות ותשובות

משרדנו נמצא במרכז העיר נתניה, ברח' הרצל 15, נתניה.

המשרד מקפיד על זמינות, שעות הפעילות של המשרד הן בין הימים א' – ה' בשעות 8:00 עד 20:00.
דבר ראשון לנשום עמוק, ולהירגע. מרגע הגשת התביעה ועד פסק הדין יכול לעבור זמן רב במהלכו דברים יכולים להשתנות, ולעיתים בית המשפט ישתכנע כי הצדק איתכם. עם זאת, יש לפנות במהירות האפשרית לעו"ד בעל ניסיון בייצוג בפני בית משפט לצורך הגשת כתב הגנה בהקדם ושמירה על זכויותיכם.
מזל טוב! שלב חיפוש הדירה הוא ארוך ומייגע, ומציאת דירה התואמת את צרכיכם מהווה שלב משמעותי בדרך לסופו, אך זהו לא סוף המסע.

עם מציאת הדירה, יש לפנות לעו"ד המתמחה במקרקעין שיבצע עבורכם את הבדיקות המשפטיות הנדרשות לצורך זיהוי הנכס, בחינתו המשפטית, התאמתו לרישומים, בדיקת ההיתכנות לקבלת משכנתא בעבורו ואפשרות השלמת העסקה ברישום על שמכם. בנוסף, עורך הדין ינסח בעבורכם את הסכם רכישת הדירה וידווח את העסקה לרשויות המס כנדרש. למשרדנו ניסיון רב בייצוג קונים ומוכרים בעסקאות מקרקעין, מכל הסוגים ובכל רחבי הארץ. פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע.
דניאל שגב - משרד עורכי דין בנתניה
עורך דין - דניאל שגב
עורך דין דניאל שגב, בוגר תואר ראשון במשפטים של האוניברסיטה העברית (בהצטיינות), בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות בכל תחומי המומחיות של המשרד: עסקאות מכר יד שניה, רכישת דירה מקבלן, התחדשות עירונית, מיסוי מקרקעין, מסחרי, ליטיגציה (ייצוג בבתי משפט), צוואות וירושות וייפוי כח מתמשך.
מאמרים נוספים
קודם
הבא
שיחת ייעוץ ראשונית עם עורך דין ללא עלות