פייסבוק חסום? כך תבטלו את החסימה

המדריך המלא לביטול חסימה של חשבון פייסבוק
פייסבוק חסום

המדריך לביטול חסימה בפייסבוק:

בחשבון הפייסבוק האישי נמצאים פרטים אישיים, עסקיים והיסטוריים החשובים לנו.  עם זאת, לאחרונה משתמשים רבים בפייסבוק מתלוננים כי חשבונם האישי נחסם עקב פריצות שונות ואין באפשרותם לעשות בו שימוש, ואפילו פנייה מטעם בעלי החשבון לפייסבוק לצורך ביטול חסימת החשבון, לא עוזרת. 

במאמר זה יפורטו הדרכים לביטול חסימת חשבון פייסבוק וכיצד להחזיר את חשבון הפייסבוק לפעילות.

כיצד ניתן להחזיר לשימוש חשבון פייסבוק שנחסם?

באתר התמיכה של פייסבוק מופיעה התשובה הבאה:

"אם אתם סבורים שהחשבון שלכם הושבת בטעות, ייתכן שתוכלו לבקש מאיתנו לבדוק את ההחלטה. התחברו לפרופיל הפייסבוק שלכם ופעלו לפי ההוראות המופיעות על המסך. אתם יכולים גם להשתמש בטופס הזה כדי לבקש בדיקה.
זכרו שבחלק מהמקרים, ייתכן שלא נשלח אזהרה לפני השבתת החשבון שלכם. כמו כן, איננו יכולים לשחזר חשבונות שהושבתו עקב הפרות חמורות. קבלו מידע נוסף על האופן שבו אנחנו מגדירים הפרות חמורות בכללי הקהילה של פייסבוק."
 
 עם זאת, במקרים רבים מילוי הטופס ופעולה לפי הנחיות מרכז התמיכה של פייסבוק לא יחזירו את החשבון שנחסם ובמצב כזה הפיתרון המומלץ הוא פניה לפייסבוק באמצעים משפטיים.

פנייה משפטית לפייסבוק:

במקרים בהם פניה מקוונת לפייסבוק לא מאפשרת את שחרור החשבון, מומלץ לפנות למחלקה המשפטית שמייצגת את פייסבוק ישראל במכתב רשמי מעורך דין ובו לפרט את הטענות המצדיקות את שחרור חסימת חשבון הפייסבוק.

יודגש, בתי המשפט הכירו בחשיבות חשבון פייסבוק פעיל וביססו את ההגנה על חשבון פייסבוק פעיל באמצעות חוקי יסוד ועקרונות חוקתיים כמו חופש הביטוי.

בנוסף, חשוב לשים לב כי את הפניה המשפטית לפייסבוק מומלץ לבצע על ידי עורך דין הבקיא בעקרונות החוקתיים של חופש הביטוי ובעל ניסיון משפטי בניהול הליכים מול פייסבוק ישראל.

 

פעולה מיידית והתחייבות לתוצאה:

בשוק קיימים חברות רבות ועורכי דין שונים המציעים שירות לביטול חסימת חשבון הפייסבוק. 

עם זאת, נוכח מורכבות ההליך ורגישות הנושא ומתוך הבנה שקיים חשש של מחיקת כל המידע הקיים בחשבון הפייסבוק שנחסם, מומלץ לוודא שנותן השירות מולו התקשרתם מתחייב לפעול במהירות האפשרית ומתחייב לבטל את חסימת חשבון הפייסבוק.

משרדנו מתחייב לטפל בכל מקרה מיד עם קבלת הייצוג מתוך מטרה להשיב את חשבון הפייסבוק לפעילות בהקדם האפשרי, בנוסף אנו מתחייבים להחזר כספי אם חשבון הפייסבוק לא יחזור לפעילות לאחר הטיפול המשפטי.

 

עורך דין לביטול חסימה בפייסבוק:

אם גם לכם נחסם חשבון הפייסבוק וברצונכם לקבל ייצוג משפטי לשחרור חסימת חשבון הפייסבוק, פנו אלינו בהקדם לקבלת הצעת מחיר ללא עלות בטלפון מס': 09-7665531.

 

 

לקוחות ממליצים:

למשרדנו ניסיון רב בייצוג לקוחות בפני פייסבוק ישראל במקרים של חסימת הפרופיל האישי ו/או העסקי.

בתמונה המצורפת ניתן לקרוא פוסט שכתב לקוח המשרד לאחר קבלת ייצוג משפטי לשביעות רצונו והחזרת חשבון הפייסבוק שלו לפעילות:  

 

בתמונה המצורפת ניתן לקרוא תגובה של אישיות ציבורית מוכרת מאד בישראל שפנתה למשרדנו לביטול חסימה בחשבון, והצלחנו לבטל את חסימת החשבון ולהחזיר את חשבון הפייסבוק לפעילות בתוך שבועיים:

ביטול חסימה בפייסבוק

צור קשר:

עם השנים צבר עו"ד דניאל שגב ניסיון רב בייצוג בפני פייסבוק ישראל והוא נמנה עם עורכי הדין הבודדים שברשותם ניסיון עשיר בייצוג לקוחות בפני פייסבוק ישראל לצורך ביטול חסימת חשבון הפייסבוק, עם ניסיון מוכח והתחייבות להחזר כספי אם חסימת החשבון לא תבוטל.

אם ברצונכם לקבל ייצוג משפטי בפנייה לפייסבוק ישראל צרו קשר בטלפון מס': 09-7665531 ותקבלו מענה מהיר ומקצועי מעורך דין.

שאלות ותשובות

זמן המענה הממוצע לפניה המשפטית הוא בתוך כמה ימים, ומשך הטיפול הכולל עד החזרת החשבון לפעילות הוא כ-3 שבועות.

ניתן ליצור קשר עם משרדנו בטלפון מס' 09-7665531.

מכיוון שפניה משפטית לפייסבוק ישראל שונה ממקרה למקרה, גם המחיר הנדרש משתנה בין המקרים.

לקבלת הצעת שכר טרחה מפורטת מומלץ להתקשר למשרדנו במס': 09-7665531.

משרדנו בין הבודדים בישראל שמחזיק בניסיון עשיר בייצוג לקוחות כנגד פייסבוק ישראל בדרישה להחזרת חשבון לפעילות, עד כה ייצגנו לקוחות רבים בהצלחה.

דניאל שגב - משרד עורכי דין בנתניה
עורך דין - דניאל שגב
עורך דין דניאל שגב, בוגר תואר ראשון במשפטים של האוניברסיטה העברית (בהצטיינות), בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות בכל תחומי המומחיות של המשרד: עסקאות מכר יד שניה, רכישת דירה מקבלן, התחדשות עירונית, מיסוי מקרקעין, מסחרי, ליטיגציה (ייצוג בבתי משפט), צוואות וירושות וייפוי כח מתמשך.
מאמרים נוספים
קודם
הבא
שיחת ייעוץ ראשונית עם עורך דין ללא עלות